Πού πωλούμε μέσω διαδικτύου;

Τώρα μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας στις εξής χώρες: Ισπανία, Πορτογαλία, Γαλλία, Μονακό, Ιταλία, Γερμανία, Πολωνία, Αυστρία, Ελβετία, Ελλάδα, Μάλτα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κροατία, Σλοβενία, Ουγγαρία, Τσεχία, Σλοβακία, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Σουηδία, Νορβηγία, Δανία, Φινλανδία, Ρωσία, Η.Π.Α., Καναδά, Μεξικό, Ιαπωνία, Κίνα, Ταϊβάν, Χονγκ Κονγκ (Ειδική Διοικητική Περιοχή), Μακάο (Ειδική Διοικητική Περιοχή), Νότιος Κορέα, Σιγκαπούρη, Μαλαισία, Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Ινδία και Τουρκία.

Σε πόσες γλώσσες μπορώ να πλοηγηθώ;

Οι γλώσσες πλοήγησης της philomela.gr είναι: Ελληνικά και Αγγλικά.

Είναι ίδιες οι τιμές στο online κατάστημα και στο Showroom Philomela;

Ναι, αλλά αν υπάρχει οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ των τιμών που αναφέρονται στην ιστοσελίδα και των αναγραφόμενων στις ετικέτες των ρούχων, η σωστή τιμή θα είναι η τιμή της απόδειξης αγοράς.

Ανανεώνονται τα προϊόντα με την ένδειξη “εξαντλημένο”;

Αν ένα προϊόν είναι εξαντλημένο, θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερο. Αν δεν υπάρχει στοκ, θα το αποσύρουμε από την ιστοσελίδα.

Θα λάβω το ίδιο προϊόν που βλέπω στη φωτογραφία;

Ναι, αλλά ενδέχετε η εκάστοτε οθόνη υπολογιστή να παρουσιάζει μια απόκλιση στην απόδοση χρωμάτων

Υπάρχει δυνατότητα να λαμβάνω στο e-mail μου περιοδικά πληροφορίες για τα νέα είδη και τις προσφορές της Philomela;

Ναι. Αρκεί να αποκτήσετε πρόσβαση στο Newsletter, για να λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με τα νέα είδη, τα lookbook και τις εκδηλώσεις της Philomela.

Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασής μου αν τον ξεχάσω;

‘Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείς να τον ανακτήσεις στην ενότητα “Σύνδεση”. Δώσε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου και θα σου στείλουμε ένα email με τις οδηγίες για να συνεχίσεις.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

Αφού πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης.

Μπορώ να μάθω σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία μου;

Ναι, μπορείτε να δείτε την ενημερωμένη κατάσταση της παραγγελίας σας σε πραγματικό χρόνο. Για να το κάνετε αυτό πηγαίνετε στην ενότητα “Παραγγελίες” στο λογαριασμό σας.

Αν δεν είστε εγγεγραμμένος/η, κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Πληροφορίες παραγγελιών” στο e-mail επιβεβαίωσης.

Μπορώ να ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;

Ναι. Από το καλάθι αγορών θα μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε διεκπεραιώσει την παραγγελία.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι. Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάστασή της. Για να το κάνετε αυτό πηγαίνετε στην ενότητα “Παραγγελίες” στο λογαριασμό σας.

Αν δεν είστε εγγεγραμμένος/η, κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Πληροφορίες παραγγελιών” στο e-mail επιβεβαίωσης και επιλέξτε “Ακύρωση”.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Η Philomela.gr πουλάει μόνο προϊόντα σε άψογη κατάσταση, για τον λόγο αυτό, αν, κατ’ εξαίρεση, παραλάβετε ρούχο με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο εσφαλμένο προϊόν;

Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε μαζί μας.

Η διαδικασία αγοράς στη Philomela.gr είναι πολύ απλή. Αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Επιλέξτε από το μενού το “Shop” και κατόπιν το είδος του προϊόντος.
  2. Δείτε το προϊόν/τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Με ένα κλικ μπορείτε να μεγεθύνετε τη φωτογραφία για να δείτε κάθε λεπτομέρεια, τη σύνθεση, τα διαθέσιμα μεγέθη, τον κωδικό αναφοράς και την τιμή.
  3. Επιλέξτε ένα ένδυμα και προσθέστε το είδος στο καλάθι. Ύστερα μπορείτε να επιλέξετε αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές ή να στείλετε την παραγγελία.
  4. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Διαφορετικά, αν θέλετε να στείλετε την παραγγελία, μπορείτε να συνεχίσετε είτε δημιουργώντας ηλεκτρονικό λογαριασμό είτε πραγματοποιώντας γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης.
  5. Επιλέξτε μέθοδο παράδοσης.
  6. Επιλέξτε μέθοδο πληρωμής.
  7. Επιβεβαιώστε την παραγγελία.
  8. Θα λάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας.

Ποιον τρόπο πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πραγματοποιήσω την αγορά μου;

Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής: Visa, Mastercard, Diners/Discover, American Express, και Paypal.

Για ποιο λόγο μπορεί να απορριφθεί η πιστωτική μου κάρτα;

Η κάρτα σας μπορεί να απορριφθεί για έναν από τους παρακάτω λόγους:

  • Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
  • Μπορεί να έχετε εισάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα;

Ναι, τα δεδομένα μεταφέρονται με κρυπτογράφηση SSL. Για πληρωμές με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, πρέπει να καταχωρείται ο κωδικός CVV (Card Verification Value), ένας κωδικός που είναι εκτυπωμένος στην κάρτα που χρησιμοποιείται ως μέθοδος ασφαλείας στις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πού μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να την παραλάβετε στη διεύθυνση επιλογής σας (κατοικία, εργασία, κ.λπ.-ποτέ σε ταχυδρομική θυρίδα) ή από το Showroom της Philomela.

Μπορεί η χώρα παράδοσης να είναι διαφορετική από τη χώρα αγοράς;

Η χώρα παράδοσης πρέπει πάντα να συμπίπτει με τη χώρα αγοράς.

Σε πόσον καιρό θα φτάσει η παραγγελία μου;

Οι προθεσμίες παράδοσης εξαρτώνται από το επιλεγμένο είδος αποστολής.

  • Παραλαβή από το Showroom σε 4-6 εργάσιμες ημέρες
  • Κανονική : Σε 3-5 εργάσιμες ημέρες

* 1-2 επιπλέον ημέρες για τις παραδόσεις στα νησιά

Τι έξοδα αποστολής πρέπει να πληρώσω;

  • Παραλαβή από Showroom – ΔΩΡΕΑΝ
  • Κανονική – ΔΩΡΕΑΝ
  • Εξπρές – 9,95 EUR

Μπορώ να παρακολουθώ την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Ναι, μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας μέσω της επιλογής “Ο λογαριασμός μου”. Αν δεν είστε εγγεγραμμένος/η, κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Πληροφορίες παραγγελιών” στο e-mail επιβεβαίωσης για να μπορέσετε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας.

Ποια είναι η διαδικασία παράδοσης στο σπίτι;

Αν έχετε επιλέξει την παράδοση στο σπίτι, θα σας στείλουμε ένα e-mail για την επιβεβαίωση της αποστολής (όταν η παραγγελία σας θα βγει από την αποθήκη), ακόμη ένα με τον αριθμό παρακολούθησης (με σύνδεση με την ιστοσελίδα της μεταφορικής εταιρείας) και τέλος, ο μεταφορέας θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω sms ή e-mail για να σας ενημερώσει για την παράδοση της παραγγελίας σας.

Ποια είναι η διαδικασία παράδοσης στο Showroom;

Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει την παράδοση στο Showroom, θα σας ενημερώσουμε για την άφιξη του εμπορεύματος με ένα sms (θα πρέπει να το παραλάβετε εντός 15 ημερών).

·         Πρέπει να πληρώσω για να επιστρέψω κάποιο είδος;

Οι επιστροφές στη Philomela.gr είναι πάντα δωρεάν χρησιμοποιώντας τους τρόπους επιστροφής που διαθέτουμε.

·         Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα είδος;

Στο κατάστημα: Ο ευκολότερος τρόπος για να επιστρέψετε ένα είδος είναι να το παραδώσετε στο κατάστημα/showroom της Philomela, εφόσον αυτό σας εξυπηρετεί και βρίσκεστε στην ίδια χώρα και πόλη.

Κατ’ οίκον παραλαβή: Αν θέλετε, μπορείτε να πραγματοποιήσετε μία κατ’ οίκον παραλαβή. Καλέστε στο υποκατάστημα της εταιρείας courier «Γενική Ταχυδρομική» που σας εξυπηρετεί, προκειμένου το δέμα να παραδοθεί στην έδρα μας, στην διεύθυνση Τσιμισκή 10  ΤΚ 54624, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΕΛΛΑΔΑ. H Philomela αναλαμβάνει τα έξοδα (πρώτης) επιστροφής της παραγγελίας σας, εφόσον βέβαια επιλέξετε την εν λόγω εταιρεία courier, με την οποία συνεργαζόμαστε (διαφορετικά βαρύνεστε εσείς αποκλειστικά με τα έξοδα επιστροφής). Σε περίπτωση εκ νέου επιστροφής στο πλαίσιο της ίδιας παραγγελίας, τα έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνον εσάς και το ύψος τους εξαρτάται από τον μεταφορέα που θα επιλέξετε, το βάρος του δέματος, τον τόπο αποστολής και άλλους παράγοντες (εκτός από τις περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων).

Τα είδη πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και θα σας ζητηθεί να επιδείξετε την αντίστοιχη απόδειξη.

Εφόσον έχουν τηρηθεί τα ανωτέρω, θα προχωρήσουμε άμεσα στην επιστροφή των χρημάτων σας μετά την παραλαβή και την εξέταση του δέματος.

·         Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα είδος;

Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται εντός 30 ημερών από την ημερομηνία του e-mail που επιβεβαιώνει την αποστολή του είδους. Περισσότερες πληροφορίες στους Όρους αγορών.

·         Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή, θα λάβετε πίσω τα χρήματά σας με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο κάνατε την αγορά σας.

·         Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή (τα είδη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και οι εσωτερικές ετικέτες πρέπει να είναι άθικτες), θα λάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει ότι το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί στο λογαριασμό σας εντός μερικών ημερών.

Σας υπενθυμίζουμε ότι οι πληρωμές στην πιστωτική σας κάρτα εξαρτώνται πάντα από την τράπεζά σας.

·         Τι πρέπει να κάνω εάν το ποσό επιστροφής είναι λανθασμένο;

Επικοινωνήστε μαζί μας, και θα επιλύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

  • Η Philomela.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά από την προθεσμία επιστροφής ή τις επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν παραλήφθηκαν
  • Μπορώ να αλλάξω την αγορά μου;

Ναι, έχετε δύο επιλογές:

  1. Στο κατάστημα/showroom μας, μπορείτε να επιστρέψτε την online αγορά σας, θα λάβετε μια επιστροφή χρημάτων από τη Philomela.gr και μπορείτε να κάνετε μια νέα αγορά από το κατάστημα.
  2. Από το σπίτι σας, εφόσον έχετε επιστρέψει την online αγορά σας μπορείτε να κάνετε μια νέα αγορά online.

Είναι ασφαλείς οι αγορές στη Philomela online;

Ναι. Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια λαμβάνοντας υπόψη ότι κάναμε μεγάλη προσπάθεια για να διαθέτουμε μέσα με τα οποία εγγυόμαστε την ασφάλεια των αγορών και των στοιχείων σας.